Обмін та повернення

 

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині GWAY

 

Ви можете обміняти товар протягом 14 днів з моменту його придбання.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». 

Товари належної якості

 

Повернення товару буде можливе у таких випадках:

— продукт не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин та потертостей, порушення цілісності пакування. (Після викупу товару з пошти, товар вважається, був у вживанні) Уважно перевіряйте товар на пошті.

— товар повністю укомплектований та не порушена цілісність пакування;

— збереження товарного вигляду та споживчих властивостей: заводське маркування, пломби.

 

Процедура обміну/повернення товару:

— Для обміну або повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером компанії за допомогою месенджера Telegram чи телефоном +380633067421.

— Акуратно запакувати товар, зберігаючи цілісність пакування. Пакування має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наліпок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати цілісність пакування).

— Необхідно заповнити заявку про повернення товару, де вказати кількість, причину, персональні дані та реквізити для повернення коштів, дату та підпис.

— За допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта» необхідно надіслати посилку разом із заповненим бланком та розрахунковим документом, виданим споживачеві разом із проданим товаром.

Після отримання товару, що повертається і прийняття позитивного рішення про його обмін/повернення, повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту отримання посилки на складі.

Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську картку клієнта або готівкою, за допомогою поштового переказу.

У разі повернення товару належної якості, зворотню достаку оплачує - покупець. За тарифами перевізника "Нова пошта".

 

Товари не належної якості (пошкоджені, зіпсовані)

Повернення товару буде можливе у таких випадках:

— При отриманні товару на пошті або кур'єрською доставкою ви помітили що товар зіпсований і не відповідає належній якості

Процедура обміну/повернення товару:

— Для обміну або повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером компанії за допомогою месенджера Telegram чи телефоном +380633067421

—Зафіксувати на фото або відео, товар не належної якості

— Акуратно запакувати товар. Пакування має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наліпок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).

— Необхідно заповнити заявку про повернення товару, де вказати кількість, причину, персональні дані та реквізити для повернення коштів, дату та підпис.

— За допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта» необхідно надіслати посилку разом із заповненим бланком та розрахунковим документом, виданим споживачеві разом із проданим товаром.

Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську картку клієнта або готівкою, за допомогою поштового переказу.

У разі повернення товару не належної якості, зворотню доставку оплачує - продавець. За тарифами перевізника "Нова пошта"